Obserwatorzy

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Inspirowane naturą :)


   Witajcie :D  wybaczcie że tak rzadko wpadam ale czasu mało :)

   Wczoraj był dzień dziecka i na fb życzyłam wszystkim i sobie również  ;)  "  Spraw aby każdy dzień stał się najpiękniejszym dniem Twojego życia "  (  Mark Twain )   i się spełniło , było cudownie , w związku z tym żądam aby dzień dziecka był częściej :D  :D  :D

   Poszłam na długi spacer, oczywiście z bandą czworonogów :), nazbierałam wiecheć ogórecznika, potem wpadłam na herbacianą róże w chaszczach :)  i urzeczona tą kompozycją kolorystyczną stworzyłam Misiulkę   :)




   Sukieneczka jest zapinana z tyłu na guziczek , w każdej chwili można zdjąć , opaskę też :)


   Misiulka jest kudłata można ją czesać szczotką z naturalnego włosia , taką jak do ubrań wełnianych :)





   Pozdrawiam Was serdecznie :D


10 komentarzy:

  1. Misia śliczna, a ta sukienusia urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój boziu jaka ona jest śliczniutka :) Zakochałam się w tej misi, cudna!
    Uwielbiam te Twoje zwierzątka i gdybym miała kupę kasy, to prosiłabym Cię o sprzedaż każdego jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ale piękna jest ta sukieneczka! Genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka i urocza panienka. Sama słodycz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiulce pięknie powiewa włos na wietrze.
    Szkoda, że bywasz tak rzadko, ale ja też zaglądam głównie do innych, bo niem mam czasu na utęsknioną twórczość.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja czasu więcej życzę na twórczość :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Ona jest cudna i taka cudnie włochata:)))

    OdpowiedzUsuń